INFORMATYKA
materiały dla uczniów ...
Home
Klasa 8 SP
Klasa 7
Jesteś tutaj:
Start
Klasa 8 SP
Algorytmika i programowanie
Scratch - elementy programowania
Scratch - elementy programowania
Lista artykułów w kategorii Scratch - elementy programowania
Tytuł
Pierwsze programy w języku Scratch - rok szkolny 2019/20
Sortowanie przez wybór
Wybór liczby największej i najmniejszej w zbiorze z wykorzystaniem listy liczb
Wybór liczby największej i najmniejszej w zbiorze - wersja podstawowa
Wybór liczby największej w zbiorze - wersja podstawowa (str. 66, p. 2)
Algorytm wyodrębniania cyfr danej liczby - wersja na listach
Algorytm wyodrębniania cyfr danej liczby - wersja podstawowa
Gra w łapanie uciekającej piłki
Wyświetlanie podanej ilości kolejnych liczb od 0
Gra w zgadywanie liczby
Stosujemy polecenie powtarzaj, aż do kalkulacji wydatków (str. 42, ćw 6)
Stosujemy polecenie powtarzaj aż do określenia warunków w prostej grze (str. 41, ćw. 5)
Stosujemy polecenie jeżeli w wersji uproszczonej (str. 39, ćw. 3)
Stosujemy polecenie powtórz (str. 38, ćw. 2)
Suma liczb podanych z klawiatury (str. 37, ćw. 1)
Algorytm Euklidesa - wersja z dzieleniem
Algorytm Euklidesa - wersja z odejmowaniem