Opis lekcji
- Temat lekcji:
Temat 2: Programowanie w Baltie z wykorzystaniem sytuacji warunkowych i elementu losowości. - Cel lekcji:
Umiejędność podejmowania decyzji w oparciu o sytuację problemową. Wprowadzenie do programu elementu losowości. - W podręczniku mamy to na stronach 117-123.
Co trzeba zrobić?
- Przypomnieć sobie z wiadomości z podręcznika i ćwiczenia z poprzednich lekcji.
- Wykonać zadanie opisane w filmie.
- Zapisać kod programu jako projekt programu Baltie.
- Wysłać począ elektroniczną zapisany plik do sprawdzenia
- UWAGA: Wszystko opisane poniżej.
Zadanie.
Jak zapisać kod programu w środowisku Baltie
Jak wysłać zapisany plik?
- Plik z zapisanym projektem Baltiego wysyłamy jako załącznik pocztą elektroniczną na adres:
- adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- temat wiadomości: Imię Nazwisko klasa - BALTIE
np: Jan Kowalski 8a BALTIE - WAŻNE: Ze względu na filtowanie listów do odpowiednich folderów napisanie prawidłowego tematu jest bardzo ważne
Listy które będą miały inny temat NIE dotrą do mnie. - treść wiadomości: to samo co w temacie
- załączniki: Twój plik BRP